Храни за плосък корем : Готварски, кулинарни рецепти
Последни Рецепти
Последни Статии

Храни за плосък корем

Добавено в Здравословно хранене

Добави към моето меню

Храни, които топят коремните мазнини
Мазнините около талията са проблем, с който всеки иска и може да се справи, ако живее активно и благодарение на правилното хранене. Това са препоръки, кои храни да включваме в нашето меню на Давид Зинченко (David Zinczenko). Той е автор на няколко книги, някои издадени и на български „Плосък корем за шест седмици“, „Мъжете, любовта и сексът”. Той е автор и на книгата „Яж това, не това“ (Eat This, Not That!), в която съветва каква стратегия да използваме по отношение на храненето, за да се отървем от неприятните тлъстинки.

korem

Методът, който Зинченко използва, работи в три насоки:
– Редуцира подуването на корема, като намалява приема на сол, млечни продукти и изкуствени подсладители.
– Помага на червата като „храни“ добрите микроби. По този начин червата са балансирани, а възпалителните процеси са понижени.
– Благодарение на постни протеини, здравословни мазнини и фибри, се ускорява метаболизма.
Ключът на програмата е да се „изключат“ гените на мазнините, което автоматично редуцира нежеланите тлъстинки. А ето и кои храни могат да постигнат това:

„Напитки против мазнини“. Такива са прясно изцедените сокове, както и напитките, които съдържат протеини, здравословни мазнини, фибри и антиоксиданта ресвератрол – съдържа се в червените плодове, фъстъченото масло и черния шоколад и в червеното вино.
Яйца. Те съдържат хранителното вещество холин. Според учените то има свойството да „изключва“ гените, които допринасят за натрупването на мазнини.
Вредни ли са или са полезни яйцата?
– Червени плодове. Колкото по-тъмен е червеният цвят, толкова по-ефективен е плодът по отношение на свойството му да влияе на споменатите гени.
Зехтин. Той, заедно с други здравословни мазнини, помага за контролиране на глада.
Боб, ориз, овес и други фибри. Те могат да работят с бактериите в червата, което да доведе до деактивиране на гените, свързани с диабета. Овесената каша например е чудесен начин да започнем деня.
– Допълнително растителен протеин. Той може да се открие в соя, грах, ядки и семена. Такива са бадемите и слънчогледовите семки.
Постно месо. То може да държи високи нива на метаболизма. Такова месо са пилешки гърди, но без кожа, бяло пуешко месо, крехко говеждо месо.
Листни зеленчуци, зелен чай и светли зеленчуци. Те помагат за понижаване на възпаленията, както и за „изключване“ на гените, отговорни за натрупването на мазнини.
Подправки. Сред тях са канела, джинджифил и дори черният шоколад. Всички те атакуват мастните натрупвания.

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории