Какво кисело мляко купувате : Готварски, кулинарни рецепти
Последни Рецепти
Последни Статии

Какво кисело мляко купувате

Добавено в Любопитно

Добави към моето меню

Какво кисело мляко купувате?
Кисело мляко традиционно присъства в менюто на всеки от нас. Най-често го купуваме от магазина, защото домашно кисело мляко приготвено от качествено мляко е нещо, което не може да си позволи всеки. Въпросът е какво мляко купуваме в магазина? Как се позиционират различните марки и как това влияе на избора ни?

kiselo ml

600 избират онлайн “най-магнетичните” марки кисело мляко
Отговор на този въпрос дава нова класация, наречена “Магнетични брандове”, създадоха рекламната агенция Saatchi&Saatchi и агенцията за маркетингови изследвания Pragmatica. Тя подрежда марките от определена категория продукти според силата им да привличат и задържат потребителя.

Първата категория, при която агенциите прилагат новата си методика, е киселото мляко. Класацията представя 15-те “най-магнетични” според потребителите бранда от този продукт.

Участниците в проучването, което се позовава на резултатите от онлайн изследване, проведено на национално ниво сред представителна извадка от 600 души, са поставили на първо място “Верея”, която е предпочитана от 55.8% от запитаните. Следват “Боженци” (44.7%), “Бор-чвор” (43.4%), “Елена” (42.5%) и на “На баба” (40.4%). Процентите, които са получили останалите брандове, включени в класацията, са в диапазона между 23 и 34%.
kiselo mleko klasacia

Данните показват още, че повече от 80% от анкетираните консумират кисело мляко поне няколко пъти седмично. Над 90% от тези потребители купуват основно до три различни марки кисело мляко, най-често редувайки ги. Изследването разкрива също, че всеки четвърти потребител е лоялен към една единствена марка.

“Авторската методология, която разработихме, е приложима за всички категории стоки за масово потребление”, казва Диньо Маджаров, управител на Pragmatica.

Величината на измерване, която използват авторите на класацията, се формира от редица фактори, например доколко познат е брандът, доколко свързани се чувстват потребителите с него и доколко биха го препоръчали. Тя се пресмята като индекс от 0 до 100.

Източник регал.бг

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории