Малки тайни срещу преяждане : Готварски, кулинарни рецепти
Последни Рецепти
Последни Статии

Малки тайни срещу преяждане

Добавено в Диети

Добави към моето меню

Малки тайни срещу преяждане

* Ако имате богат избор от храни и волята ви е подложена на изпитание, сложете в малка чиния само два вида храна. Общото количество не бива да превишава 200 грама. След като изядете “дажбата”, не посягайте към друга храна поне 2-3 часа.

* Консумирайте ядките (бадеми, фъстъци и пр.) самостоятелно, без да ги смесвате с други храни – така организмът ще ги преработи по-лесно.

* Поемайте малки количества от храните, но по-често. Можете да си позволите 5 хранения дневно. Когато храната е малко, организмът я усвоява лесно, а честото приемане на храна потиска чувството на глад.

* Не допускайте разпространената грешка да гладувате цял ден с мисълта, че вечерта ще хапнете солидно. Точно такова “ядене на корем”, и то вечер, води до напълняване, защото организмът няма как да преработи поетото наведнъж прекомерно количество храна.

* Пийте повече минерална вода – тя спомага за доброто горене и разграждане на мазнините. Препоръчителната дневна доза е 7-8 чаши.

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории