Последни Рецепти
Последни Статии

Съхрани родния вкус

Добавено в Любопитно

Добави към моето меню

Сладко от люти чушки и пушен колбас са победителите в кампанията на Лидл България „Съхрани родния вкус“.

syhrani rodnia vkus Lidl

Двата продукта са избрани след трудна и оспорвана надпревара между близо 1500 предложения, дошли от повече от 200 населени места в страната.
Те ще станат част от продуктовата линия „Родна стряха“ и ще бъдат пуснати на пазара през пролетта на 2018 г.
В момента се водят преговори с производители, на които да бъде възложено производството им, съобщиха от компанията.

Двата продукта са избрани от Лидл България, шеф Иван Манчев и шеф Таньо Шишков, като при стартирането на кампанията идеята е наградата от 10 хиляди лева да бъде присъдена на само един победител.

Изборът обаче е труден, затова са отличени два продукта, открояващи се най-силно със своя уникален вкус, съобщи главният изпълнителен директор на компанията Милена Драгийска. Всеки от създателите им получава по 10 хил. лв.

Рецептата за пушена „кълбъсъ“ се предава в семейството на Мария Иванова от плевенското село Асеново повече от 300 години. Тя идва от кухнята на банатските българи и е пренесена у нас от Австро-унгарската империя.
Manchev-Shishkov pri lelya Maria

Диляна Георгиева от Бургас наследява рецептата за сладко от люти чушки от нейните майка и баба. То е с широко приложение и може да бъде сервирано както на закуска, така и на обяд и вечеря.
Dilyana Georgieva-Milena Dragijska

Кампанията „Съхрани родния вкус“ стартира през септември, а целта й е да запази уникалните български рецепти и традиции.
По време на търсенето им шеф Манчев и шеф Шишков обикалят цялата страна, срещайки различни по възраст, професия и кулинарни предпочитания хора, обединени от една обща цел – да пазят родния вкус.

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории