Грешки при диета : Готварски, кулинарни рецепти
Последни Рецепти
Последни Статии

Грешки при диета

Добавено в Диети

Добави към моето меню

“Яжте здравословнa хранa и правете упражнения.”

Този съвет може да го чуем в много варианти. Вие занаете какво трябва да правите за да сте във форма. Кои са нещата, които могат да ни провалят?
Това са наколко основни неща, които трябва да правите за да отслабнете, резултатите да се запазят във времето и да бъдете във форма
Грешки при диета

greshki pri dieta

1. Не яжте твърде малко или рядко. Запазете вашето настроение и енергия. Гладът води до забавяне на метаболизма. Всеки ден трябва да се храните пет пъти на ден. Не пропускайте закуската!
2. Не изключвайте плодовете от храненето си. Има диети, нисковъглехидратни диети, които изключват плодовете. Намерете баланса между храни богати на хибри и богати на на хранителни вещества като ягоди, малини, къпини, киви, грейпфрут, праскови
3. Изключване на мазнини. Изследвания на диетолози от Харвард и др университети показват, че храна с намалено съдържание на мазнини води до увеличаване на теглото. За да отслабнете трябва да приемате добри мазнини ( моно или полиненаситени мазнини)
4. Лека закуска. Уверете се, че сте заменили някои неща от магазина като бонбони, чипс, бисквити, сладки и соленки със здравословни закуски, като сварени яйца, сирене, целина, ядки, домашно пргихотвен пълнозърнест хляб и овесени сладкиши, краставици, кисело мляко.
5.Вашият здравословен начин на хранене е начин на живот. Опитайте да се придържате към избраното поведение и хранителни навици когато се храните в ресторант, на гости на приятели, по празници, по време на пътуване.
6. Не консумирайте много изкуствено подсладени храни и напитки. Изкуствените подсладители предизвикат глад за допълнителни сладкиши при някои хора. Друг недостатък “фалшиви мазнини” или подуване на корема, причинено от неспособността на организма да се справи със заместителите на захарта.
7. Брой калории. Хормоналният баланс (нивата на инсулин), а не приетите калории, е това, което определя метаболизма ви – скоростта, с която тялото ви изгаря мазнините. Хранете се балансирано, за да се запазят нивата на инсулина и метаболизмът ви работи ефективно.
8. Не яжте много търговски продукти с ниско съдържание на въглехидрати. Много търговски компании използват етикетите с рекламна цел. Трябва да знаете какво съдържа вашата храна.
9. 30 мин сутрин за активно движение. Упражненията са важни. А ако това е едно от нещата ви харесва и го правите с желание ще бъде едно от нещата, които ще ви поддържа през целия ви живот в добра форма. Движение в името на добро самочувствие и визия е нещо, което се превръща във втора природа.
10. Изберете балансиран хранителен режим, който включва здравословни количества протеини балансиран с високо качество на “бавни въглехидрати” – въглехидрати, коитосе разграждат бавно в кръвната захар

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории