Последни Рецепти
Последни Статии

Диета за корем

Добавено в Диети

Добави към моето меню

Пролетта е вече в своя разгар и ние искаме да сме във форма. Време е вече за рокли, а това лято един от хитовете са и дантелените рокли. Това идва още веднъж ни каже, че трябва да се влиза във форма. Идва времето на диетите. Правилно избраната диета може да е ефективен метод за отслабване, но резултатът не винаги оправдава очакванията ни. Когато се опитваме да свалим някой сантиметър в талията или в корема се получава ефект намаляване на гърдите например.
Ако искаме да имаме стегнат корем без упражнения няма как да се размине, но има още един начин
диета за стегнат корем

Името на този начин на хранене говори каква е целта, но тя се отразява на цялото тяло. Тя е разчетена не само да се оттървем от ненавситните мазнини в коремната област, но и на стройна талия и нормализация на обмяна на веществата, което спомага за намаляване на теглото и запазване на стройността.

Полезни продукти
Главната цел е правилна настройка на храносмилателната система и изгаряне на мазнините в областта на талията. Основният елемент за подобряване на обмяната на веществата са фибрите. Те предоставят на организъма растителна храна, която няма да се усвои от организъма, но има важна роля за неговата дейност.
Фибрите почистват стомашночревния тракт и ускоряват дейността му, което оказва благотворно влияние върху храносмилането и спомага за намаляване на теглото. Много фибри се съдържат в пълнозърнестите продукти, бобовите храни, в пресните плодове и зеленчуци, също така в ядките и сухите плодове
Пълнозърнестите храни са най-добрият източник на неразтворими фибри. Можете да ги откриете в хлебните изделия от пълнозърнесто брашно и в някои зърнени закуски. По магазините вече се предлагат пълнозърнести брашна и можем сами да си приготвяме домашен хляб с добавка на различни семена и кълнове.
Овесени ядки в цялото им разнообразие от студеновалцовани, финни овесени ядки, овесени трици и овесено брашно са чудесен източник на разтворими фибри.
Кафяв ориз, червен и черен ориз, но не и белия, са добър източник на фибри.
Краставици, моркови, зелана салата, маруля, домати
Сушени плодове – смокини, сушени сливи и кайсии
Горски плодове – Ягоди, боровинки, малини – много полезни и богати на фибри
Ябълки, круши, сини сливи, манго, киви – са много полезни, но трябва да бъдат свежи плодове, съобразени със сезона
Боб, грах, нахут, соя – богати на фибри
Пресни зеленчуци, обърнете внимание на тиквичките, има много варианти за приготвянето им, не ги пържете, а задушвавайте или запечени на фурна

Когато искаме да отслабнем не трябва да пропускаме хранене
. Закуската може да бъде малка порция овесена каша и плод. Това активизира метаболизма на организъма и ни зарежда с енергия за деня.
Включвайте в менюто си колкото се може повече пресни плодове и зеленчуци. Хлябът да бъде пълнозърнест, мазнините намалете – използвайте в малки количества студенопресован зехтин и зелени подправки.

Не трябва да се забравя и за белтъчините, които са необходими за пълноценно хранене. В тази диета трябва да присъстват яйца, бяло пилешко месо, риба и морски дарове, които може да се поднасят заедно със салата. Зеленчуците, които се поднасят трябва да се подлагат на минимална термична обработка, тъй като при продължително варене губят голяма част от ценните в тях витамини и фибри.
Оптвайте се да се храните често, през 3 часа в определени часове. Не пропускайте течности, без вода не е възможен нормален обмен на веществата. От цялото разнообразие на течности отдавайте внимание на водата и на билковия чай и зелен чай – те спомагат за ускоряване на разграждането на мазнини и спомагат за изгаряне на калории.
Пряснозицедените сокове от портокал, ананас или целина не само спомагат за изгаряне на мазнини, но са и отличен източник на витамини.
Вредни продукти
В стремежа към тънка талия трябва да се сведе до миниум употребата на консерви, на колбаси, на пържено, на сладко, на продукти с бяло брашно, на сладките неща и на фастфуд.
Когато приготвяме храната трябва да използваме колкото се може по-малко захар и сол, колкото се може по-малко и само когато е необходимо.
А от кафе, газирани напитки и консервирани плодови сокове (независимо от етикета 100% натурален плодов сок) с добавка на захар е по-добре да се откажем напълно. Алкохолът и цигарите забавят много обмена на веществата, затова ако искаме да имаме талия трябва да се откажем от тях.
И така, ако искаме да имаме талия и стегнат корем без упражнения и фитнес няма да се получи! Отлично и задължително допълнение към тази диета са специланите упражнения за коремната област. В съчетание с такъв начин на хранене и упражнения ефектът ще бъде видим и за дълго време.

Упражнения за корем
dieta korem 1

dieta korem 2

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории