Последни Рецепти
Последни Статии

Как да влезем във форма за пролетта

Добавено в Дом & Семесйтво, Здравословно хранене, Любопитно

Добави към моето меню

Смяната на сезоните и смяната на часовото време изиксват време за адаптация. Ако допуснем пролетната умора тя ни кара да се чувстваме отпуснати и без енергия.
Ако включим в менюто си някои храни, този преход може да бъде по-лесен – народът не случайно казва “да се хванем за зелено”, физическа активност и релакс помагат да бъдем във форма

prolet

За укрепване на организма се препоръчва пчелен прашец – 1-2 ч.л. с кисело мляко или в чая сутрин могат да ни стимулират. Доказано е, че пчелният прашец засилва имунитета и прави организма ни по-устойчив на инфекции и зарази. Изключително богат на много хранителни вещества, минерали и аминокиселини, витамини от група В и ензими, които имат благориятно въздействие върху храносмисланто.
Пчелният прашец е един от най-ценните храни. Можем да закупим в специалиализирани магазини, както и от пчелари.
Кисело мляко можем да си приготвим като към купичка кисело мляко (200 гр) добавим 1 ч.л. пчелен прашец и оставам за около 30 минути, след това имаме една ценна част от нашата закуска.

pchelen prashec

Съвет от една от нашите читателки
Жана Делева: Добре е поне една седмица да се пие сутрин пресен сок от моркови и червено цвекло.Ако се включи в менюто и копривата, няма да има пролетна умора!!

* На 29 март 2015 г., неделя, преминаваме към лятното часово време.
Това става всяка година в неделя, в последната седмица на месец март.
Така преминаваме към лятното часово време. У нас тази практика е въведена през 1979 г. с постановление на Министерския съвет.
Лятното часово време ще продължи до последната неделя на октомври (27 октомври), когато в 4 ч. местно време отново ще се върнем към астрономическото време

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории