Последни Рецепти
Последни Статии

Съвети за стегнат корем

Добавено в Здравословно хранене

Добави към моето меню

За да имате стегнат корем трябва да имате добре развита коремна мускултура. Плоския и стегнат корем се постигат с много упоритост, упражнения и силна воля преди всичко. И здравословно хранене. Лошото е, че коремът е най-склонната част към натрупване на мазнини, от цялото човешко тяло, което прави трудна задача постигането на стегнат корем и фигура.

Съвети за стегнат корем

Ако вече имате натрупани подкожни мазнини в областта на корема, то единствения и наистина ефективен начин да се справите с излишните тлъстини на корема са кардио-упражненията. Тези упражнения са интензивни, натоварват сърцето, учестяват дишането в резултат на което лесно достъпните енергийни източници (въглехидратите) се изчерпват и организма започва да разгражда мазнините, а едно от първите места на които започват да се топят това са бедрата и корема.

Спазването на различни диети могат да доведат до понижаване на теглото, но трудно ще стопят коремните тлъстини. Комбинацията между правилно хранене и упражнения за корем ще ускорят стапянето на мазнините.

Добра идея за красива фигура е посещението на клубове за танци, плуване, йога и различните видове спорт. Ходенето пеша и каране на колело също помагат.

Храни за стегнат корем

Има ли храни, които помагат за стегнат корем? Да, има такива и са напълно достъпни. Консумацията в умерени количества на изброените храни ускорява изгарянето на мазнините, особено в областта на корема. Богати са на витамини, минерали и фибри и активизират обмяната на веществата.

Бадеми и други ядки – без сол, по възможност сурови
Бобови култури – варени – боб, леща, грах, нахут. Зеленият боб е един вкусен диетичен продукт
Зелени зеленчуци – спанак, броколи, брюкселско зеле, коприва, и аспержи
Млечни продукти, нискомаслени – Обезмаслени или нискомаслени млечни продукти – кисело мляко, кефир, извара
Овесени ядки
Яйца
Леки меса – пуешко, пилешко, риба и телешко – печено на грил или варено, не пържено
Зехтин
Пълнозърнест хляб и храни
Плодове

Други храни, които могат да се ядат редовно са – бадемово масло, ябълки, авокадо, банани, кафяв ориз, цитруси и фрешове, хумус, чесън, гъби, пъпеш, пълнозърнеста паста, чушки, тиквени семки, слънчогледови семки, домати и т.н.

Препоръчват се смутита като междинни закуски. Смути е напитка от нискомаслено прясно мляко или кисело мляко с лед, плодове приготвено в блендер. Калцият в млякото помага за изгаряне на мазнините.

Другото задължително условие за постигане на стегнат корем е 8 чаши вода дневно. Всъщност трябва да пиете вода когато сте жадни, но ако живеете активно и спортувате ще усещате жажда, друг хубав навик е пиенето на вода с лъжичка мед сутрин.

Упражнения за коремната мускулатура са задължителни.

сътегнат корем

Нямате оправдания за увисналото коремче. Ако искате да се чувствате добре в своето тяло трябва да положите усилие.

Забележка: Изборът на снимка към тази публикация беше труден. Но след като пишем по дадена тема е по-добре да направим снимка на това, което е. Когато започнете да тренирате може да имате усещане, че нищо не се случва и променя, че кантарът мълчи, но ако го правите всеки ден ще установите две неща – промяна има и имате нужда от движение

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории