Fairlife
Добави към моето меню
Coca-Cola навлиза в нова продуктова ниша и ще пусне собствена марка мляко, която ще се казва Fairlife.
Цената на продуктите под тази марка ще е два пъти по-висока в сравнение със средните стойности на стандартните млечни изделия в американските магазини. Но, производителите са убедени, че брендът има „потресаващ потенциал за ръст”, тъй като ще предлага качествено ново съдържание с висок процент белтъчини, понижено съдържание на захари и ще е без лактоза.
„Млякото Fairlife ще съдържа с 50% повече белтъчини от обичайното, и с 30% по-малко захар, като в същото време ще бъде по-вкусно”, твърди старши вицепрезидентът на Coca-Cola Санди Дъглас.
Компанията навлиза на пазара на мляко и млечни изделия в сложни времена, когато продажбите на традиционните продукти в този сектор в САЩ спадат, а печалбите от ароматизирани млека и такива с високо съдържание на белтъчини растат. Продажбите на новия продукт ще стартират през ноември.
Източник Business Insider