Последни Рецепти
Последни Статии

Fairlife

Добавено в Любопитно

Добави към моето меню

Coca-Cola навлиза в нова продуктова ниша и ще пусне собствена марка мляко, която ще се казва Fairlife.
Цената на продуктите под тази марка ще е два пъти по-висока в сравнение със средните стойности на стандартните млечни изделия в американските магазини. Но, производителите са убедени, че брендът има „потресаващ потенциал за ръст”, тъй като ще предлага качествено ново съдържание с висок процент белтъчини, понижено съдържание на захари и ще е без лактоза.

fair-life-purely-nutritious-milk-family-shot

„Млякото Fairlife ще съдържа с 50% повече белтъчини от обичайното, и с 30% по-малко захар, като в същото време ще бъде по-вкусно”, твърди старши вицепрезидентът на Coca-Cola Санди Дъглас.
Компанията навлиза на пазара на мляко и млечни изделия в сложни времена, когато продажбите на традиционните продукти в този сектор в САЩ спадат, а печалбите от ароматизирани млека и такива с високо съдържание на белтъчини растат. Продажбите на новия продукт ще стартират през ноември.

Източник Business Insider

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории