Последни Рецепти
Последни Статии

Gladen.bg

Добавено в Други

Добави към моето меню

GLADEN.BG превзема първите места

След титлата от БГ Сайт 2005, сайтът спечели и първа награда в категория „Електронна търговия” на Международния Уеб Фестивал в Албена

10.06.2006
Най-популярният сайт за поръчване на храна on-line – Gladen.bg, спечели първа награда в ежегодния мeждународен уеб фестивал в Албена. За титлата в категория „Електронна търговия” се състезаваха девет български сайта, от тях само три бяха номинирани.
Престижното международно жури присъди награди в 40 различни категории, след като разгледа и оцени достойнствата на над 250 участници.
“Наградата ни е съвсем заслужена и очаквана, тя е резултат от много упорита работа и най-вече от ентусиазма на целия ни екип. Водени от желанието си да угодим и на най-взискателните клиенти, ние създадохме този изумително удобен сайт, какъвто все още няма в нито една европейска държава”, сподели Деница Райкова, мениджър на Gladen.bg.

Менюто на сайта е проектирано да цени времето и да спестява усилията на клиентите. То позволява едновременното поръчване на храна от няколко ресторанта, както и бързото пренасочване на всяка поръчка от един ресторант към друг. От скоро на сайта се предлагат и допълнителни услуги като поръчка на вода в 19 литрови бутилки, кетъринг и дори погачи. В момента Gladen.bg обслужва територията на София, Варна и Пловдив, а броени дни остават до старта на сайта в Русе и Бургас. Новите градове ще се радват на 10% по-евтина храна по време на световното по футбол.

Мнoжеството други промоции и възможности за персонализиране на сайта, както и любопитната информация и тестове са само малка част от удобствата, спечелили симпатиите на хиляди клиенти за половин година съществуване на сайта. От Gladen.bg допълват, че освен бира и мезе предлагат и богат асортимент от здравословни и диетични изкушения.

Поръчката на храна чрез сайта е по-удобна от поръчката по телефон
Русенка спасява домакини от скандал – 5000 делови дами посещават сайта й gladen.bg

Малко в стила “Неволята учи” в нета се появява gladen.bg – сайт за гладни, но заети домакини. Негова създателка е 25-годишната русенка Деница Райкова. Едва ли, когато заминава да следва Международна бизнес администрация и икономика в Париж, младата жена е предполагала, че след няколко години ще поеме собствен бизнес в глобалната мрежа.
Идеята се ражда в София случайно. Тогава Деница работи по проект в сферата на строителството. Работата е сериозна и изисква много време. Време за приготвяне на храна – никакво. Тя и нейна приятелка решават да похапнат нещо, но не искат да влизат в ролята на домакини. Двете имат и различни предпочитания относно храната. Знаят, че проблемът може да бъде разрешен единствено, ако всяка си поръча храна по телефона от различни заведения. Оказва се, че наоколо такива няма. Двете търсят отговора в Мрежата, но с изненада установяват, че дори тя не може да им бъде от полза. Така Деница решава, че би било чудесно, ако има сайт, който да събира всички менюта и да избира най-подходящата за всеки храна. “Идеята е да посочиш
какви храни и напитки обичаш
какви не обичаш и с какви средства разполагаш, а сайтът да ти посочи онова, което отговаря на изискванията ти”, обяснява идеята си Деница. При реализирането й обаче в началото ударили на камък. Първите програмисти не успяват. Година по-късно благодарение на фирма “Смакмедия” сайтът е вече факт.
Той вече предлага услуги в София, Пловдив, Варна и Русе. В близко време предстои да бъде достъпен и за Бургас, Велико Търново и Стара Загора. “Всеки ден в сайта се регистрират 4-5000 посещения”, казва Деница. Макар че подобна интернет зона е по-типична за САЩ, отколкото за Европа, сайтът се радва на много клиенти. Регистрирани са и първите интересни случаи. Например майка на студент в София му поръчва храната от града, в който тя живее. Услугата е особено удобна за офиси и частни домове. “Поръчката на храна чрез сайта е по-удобна от поръчката по телефон“, категорична е Деница. Предимството е в това, че клиентът посочва своите предпочитания и примерни цени, а сайтът му предлага списък с всички ястия, отговарящи на изискванията.
Сайтът е предназначен за хора, които нямат време или настроение да излязат да хапнат навън, както и за тези, които нямат време за готвене. Доставките се изпълняват от ресторантите, чиито менюта са предложени на gladen.bg. Плаща се на куриера при доставката, а цените са същите като на ресторантите. Обикновено
за доставката се изчаква 30 минути
в някои случаи и повече. “Това време е нужно, за да се приготви храната и да се откара до адреса”, обяснява Деница.
Тя нито за миг не съжалява, че се е завърнала в България. Дори отказва предложение за работа на международна компания в Париж. Твърди, че това, което прави, й доставя голямо удоволствие. Gladen.bg спечели първа награда на мeждународния уеб фест в Албена. За титлата в категория “Електронна търговия” се състезаваха девет BG сайта, от тях само три бяха номинирани. Шест месеца по-рано gladen.bg грабна първа награда на журито за BG Сайт 2005. Деница планира да изненада клиентите си с нови услуги, които досега не са били предлагани по интернет в България.
standartnews.com СЪБОТА, 8 Юли 2006

Gladen.bg: Конкуренцията в бранша ни е жестока

Gladen.bg – победител в категория “Електронна търговия” на “БГ Сайт 2005” Какво е уникалното в www.gladen.bg? Gladen.bg е уникален по много начини, но всички те са резултат от едно единствено обстоятелство: Старанието ни да направим малко по-лесен и чудесен денят на всеки посетител на Gladen.bg! Зад тези леко клиширани думички застават конкретни и много целеустремени действия. Първо – скъсяваме дистанцията. Gladen.bg говори с клиентите на “ти”, а в инструкциите на операторите ни е записано винаги да вдигат телефона усмихнати. Веднъж след като хората са ни допуснали по-близо до себе си, ние можем да сме много по-полезни, да помагаме в избора на храна, но и да съдействаме във всевъзможни ситуации. Вече разполагаме с богата колекция от изключително мили писма на наши клиенти, които ни благодарят не за друго, а за отношението, защото сме успели да ги накараме да се почувстват специални. Колко са потребителите на www.gladen.bg? Как се развива потребителската база? Регистрираните ни клиенти са над 5000 души. Всеки ден броят им се увеличава, особено, когато на сайта се появяват популярни ресторанти като Дон Вито и Трол в София. Разбира се повечето ни клиенти са от София, но имаме доста регистрации и от други градове – Варна, Бургас, Пловдив и Русе. Според статистиката ни, около две трети от хората, които са поръчали веднъж, се връщат и поръчват отново и отново. Какъв е средностатистическият профил на потребителите ползващи www.gladen.bg Нашите клиенти са основно хора на възраст от 20 до 40 години, които живеят в голям град, имат много отговорности и натоварено ежедневие. Разпределението мъже-жени е сравнително равностойно, добре образовани, със средни до високи доходи. За тези хора Gladen.bg е един усмихнат миг в забързания ден, който спестява време и усилия, а в същото време осигурява вкусна и разнообразна храна. Кога направената от Вас инвестиция ще се изплати? Gladen.bg все още не е навършил една годинка и инвестицията в него тепърва ще се изплаща. Ние сме оптимисти за бъдещето, защото получаваме много добри отзиви от клиентите си, а интересът към онлайн поръчката на храна расте убедително. Очакваме инвестицията ни да се изплати още през втората година от съществуването на сайта, но приоритетите ни са залегнали другаде – да заемем мястото си в този развиващ се пазар и да растем заедно с него. В идеалния случай ще успеем дори леко да напътстваме това развитие в посока на по-осъзнат избор на храна и по-здравословен начин на живот. При техническата реализация на услугата използвате ли някакви специфични технологии? За техническата реализация на Gladen.bg сме се доверили на СмакМедия – една от водещите български софтуерни фирми. Изискванията ни към тях непрекъснато се завишават и екипът от програмисти е просто принуден да отговори с най-актуалните уеб-технологии. Понякога се осмеляваме да мерим сили дори с Google! Работим съвместно с Мтел за автоматичното изпращане на поръчките към мобилни телефони в ресторантите ни, а наскоро интегрирахме и възможност за онлайн плащания чрез системата на ePay.bg. Какво е Вашето мнение за конкуренцията в бранша? Конкуренцията в бранша ни е жестока, защото изведнъж се оказахме повече играчи, отколкото биха могли да се поберат на един все още малък пазар. За съжаление не са рядкост и удари под кръста, но аз вярвам, че с времето нещата ще си дойдат по местата. …

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории