Последни Рецепти
Последни Статии

тайната на д-р Емилова

Добавено в Здравословно хранене

Добави към моето меню

Тайната на д-р Емилова, прочетеното в книгите или
“баир будала workout”

В какво се състои тайната на д-р Емилова?
Много популярно име, продължителка на учението на Лидия Ковачева или добър бизнесмен
.

Плодовете и зеленчуците са в основата на здравословното хранене, което д-р Емилова препоръчва.
Закуската е билков чай с мед, за диабетиците без мед. Денят може да започне с чаша минерална вода, а след това да се ядат без ограничение пресни плодове или да се консумира прясно изцеден плодов сок – фреш.
На обяд и вечеря се препоръчват много и различни пресни зеленчуци, в една голяма салата, без сол. Единствените подправки за салатата са зехтин и лимон.
В менюто е включена и малка порция постна храна с пълнозърнест хляб.
Вечерята трябва да е най-късно в 20 часа.
Ако между обеда и вечерята изпитвате глад, кат следобедна закуска са разрешени пресни плодове или ядки – орех, лешник или бадем.

За да не се лишава организмът от необходимите му вещества, се препоръчва 1-2 пъти седмично животинска храна, но от домашен произход – месо, риба, сирене и яйца, в малки количества.

Когато човек е с някакво забпляване, диетата се съобразява с тях и се прави по предписание от лекуващия лекар.

Движението и гимнастиката повишават тонуса, затова всяка сутрин е задължително да се правят 20-30 минути гимнастически упражнения.
За предпочитане са тибетските ритуали или йогийските асани.
Всеки ден е необходимо да се върви пеша поне един час, като през почивните дни на седмицата се препоръчва 4-5-часова разходка сред природата. Освен това се използват различни методи на релаксация, процедури на медитация и съзерцание на природата, което е необходимо да се прави всекидневно. Програмата се разнообразява и с народни танци – хора и ръченици, китайска гимнастика, каланетика, походи и екскурзии в планината, масажи, сауна и парна баня.

Когато всичко това се прави организирано, в група, под професионално ръководство и лекарско наблюдение ефектът е гарантиран.

Много важна е и личностната мотивация и позотивната нагласа.

Правилата са прости и могат да се следват и у дома, но тогава е по-трудно да се постигне, защото професионалната нагласа и ангажименти изискват своята енергия и време. А и изкушенията са много, които ни заобилят всеки един момент в голямия град.

Това са мои мисли, прочетено в сайтовете на д-р Емилова и д-р Георгиева – честно там не пиши нищо, което да не го пиши в книгите.
Когато бяхме това лято на поход в Родопите, като свежа идея и малко на шега го наричахме “баир будала workout” Да, от тази система определно полза има. В планината – храната е това, което носиш със себе си, за пиене – има вода. Не навсякъде в планината има вода – така че и водата, тази освежаваща свежест се носи на гръб. Когато имаш да изминеш преход от тук до там и разстоянието се мери не в километри, а в часове и ти вървиш с часове тялото ти се променя и духът ти става по-силен.
Въпросът е на лична организация, да направиш първата крачка и да тъгнеш на своя поход в планината. Резултатът е след 10 дни ще се върнеш с ново тяло, с нов дух, готов за нови битки. Това не е просто почивка, а релакс и промяна.
Ако килогрмите ти са в повече, ще се върнеш отслабнал,
ако килограмите са същите ще се върнеш с по-стегнато тяло, излишните мазнини са започнали да се трансформират и излъчването ти ще бъде друго.

Затова нека оставим написаното в книгите или рекламите и да направим първата крачка по прилагане на прочетеното.
Да, може да се запишете за курс на лечение при д-р Емилова или
да тръгнете на поход в планината
или просто да се запишете на танци след работа!
Важна е първата крачка.
Успех!

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории