Кои храни са вредни? : Готварски, кулинарни рецепти
Последни Рецепти
Последни Статии

Кои храни са вредни?

Добавено в Основни хранителни продукти

Добави към моето меню

Неправилното хранене е директен път към наднорменото тегло, затлъстяването с всичките му последици, както и към различни заболявания като сърдечносъдовите и на стомашночревния тракт.
Кои са храните, които имат доказано вреден ефект, които трябва да избягваме и да не включваме в нашето меню и рецептите, които приготвяме за нас и нашето семейство.

Кои храни са вредни?
Списъка започва с:
Дъвчащите бонбони – съдържат голямо количество захар, която влияе отрицателно на зъбите ни, както и различни химически добавки, оцветители и др.

candy pix 2

Чипс – чипс това не са пържени картофи, а смес от въглехидрати и мазнини, подправени с оцветители, вкусови заместители, поднесени в красива опаковка и много реклама.

Газирани напитки – съдържат захар и химически добавки.
Изпитана рецепта за почистване от ръжда е да пуснем предмета в чаша с кока кола, за да бъде почистен от ръждата.

fast food pix 2
Колкото и апетитно да изглеждат, си остават – хлебче от бяло брашно, кренвирп, пържени картофи, полети с горчица, кетчуп и майонеза, допълнени от чаша кола

Шоколадови десерти в лъскави опаковки – огромно количество калории в миск с химически добавки и генномодофицирани продукти, ароматизатори и оцветители – това са различни вафи, сухи пасти, евтини шоколади и т.н.

kolbasi pix

Колбаси, кренвирши – много скрити мазнини, маскирани от заместители на вкуса и аромитизатори.
Замислете се за миг от какво и как са приготвени кренвиршите и тогава купете, когато цената на месото е пъти по-високо от цената им.

Мазно месо – води до образуване на холестиринови плаки върху кръвоносните съдове, което ускорява процеса на стареене на организма и предизвиква сърдечносъдови заболявания.
Добра идея е когато приготвяте свинско месо да отстранявате излишната мазнина, а на пилето кожата и мазнината.
Избирайте пилешко, постно телешко и риба за рецептите, които приготяте.
Публикацията е от 2009 г. През 2018 г. високомазнинното хранене ВМ НВХ с малко въглехидрати, и като вариант кето диетата е една от най-популярните диети и се твърди, че е с ползи за здравето. Идеята е да не се прекалява с протеините, особено ит тези от червено месо, промишлено обработеното месо да се намали, и да се консумира качествено. В малко сланина и свинска мас – няма лошо, ако се храним балансирано и сезонно.

Майонеза и готови сосове – това са много калорични продукти в които са добавени голямо количество оцветители, ароматизатори, подсладители.
Оригиналната рецепта за моайонеза е от разбити жълтъци и олио и подправки.
Сухи супи и фиксове – в тях има много химия или само химия, затова избягвайте ги. Гладът не може да бъде засупен със суха супа.
Сол – всички рецепти публикувани тук са приготвени без сол. продуктите, които консумираме и включваме в нашите рецепти съдържат достатъчно количество сол. Сол може да се използва като консерант. Затова ограничете количеството сол.

Алкохол – много калоричен и има странични действия – пречи на усвояването на витамините и понижава имунната защита на организма.

Списъкът може да бъде продължен …
Както е казал Парацелз “Дозата прави лекарството” затова бъдете разумни когато пазарувате и четете етикетите на продуктите, които купувате, за да знаете с какво се храните.

По идея на ediets.com

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории