Последни Рецепти
Последни Статии

Възстановителна диета след празници

Добавено в Диети

Добави към моето меню

След като минат Коледните празници и Нова година такива разговори може да се чуят:
1:0 за Бога на кантарите! След като за 2 седмици изядох един слон, 3-4 крави, 5-6 км баници и 10 етажа торталети, тази сутрин Негово величество Кантарът приветливо премигна на предпразничната цифра!
– Моят кантар изглежда, че е счупен – вчера нищо не съм яла и пак 2 кг нагоре.
– А моят може просто да е замръзнал – стои в по-студената стая:)

tea den

Да преминем веднага след празниците на диета – това е стрес за организма. Изберете храни, които се усвояват добре от организма без да натоварват прекалено храносмилателните органи и бъбреците, като зеленчуци, плодове, млечни продукти, яйца, зърнени храни.
Не забравяйта и за супите.
По-добре след празничните дни да минем меню, което съдържа повече белтъчини, например порция риба или пилешко месо – варено или приготвено на скара, както и млечни продукти с по-ниска масленост.
Може да приготвим зеленчуци на пара – карфиол, броколи, моркови, да овкусим с малко зехтин и лимонов сок.
Или да запечем броколи и карфиол на фурна със заливка от яйца, кисело, мляко, извара.
Разтоварващите дни трябва да става бавно и постепенно. При умерено хранене и един разтоварващ ден на седмица качените 2-3 кг по празниците може да бъдат свалени за около месец.

Проверено, празниците не ги прави само храната. У дома когато се като се заформят такива дни, планираме пътуване или ходене в планината. Така има нео, което е много полезно
– Активно движение
– Умерено хранене
Храната се носи на гръб или се яде в определени часове и само толкова, колкото сервират и нищо друго между храненията. Сега не само имаме хубави спомени, но сме във форма и кантара не е нужен.

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории