Да отслабнем без диети : Готварски, кулинарни рецепти
Последни Рецепти
Последни Статии

Да отслабнем без диети

Добавено в Здравословно хранене

Добави към моето меню

Как да отслабнем без диети
Това са няколко съвета, които ако следвате, можете да отслабнете без диети
– Пригответе си кафе, силно и ароматно, по ваш вкус, разтворимото кафе не е подходящо и добавете в него – канела, ванилия и червен пипер. Такава смес ще ускори обмяната на веществата. Наистина помага, но не трябва прекалявате с кафето
кафе
кафе с канела, подправки и малко сметана

– Яжте грейпфрути. Преди всяко ядене, на обед или вечеря. Грейпфрутът е един от ефективните храни, която спомага за изгаряне на мазнини. Независимо, че се предлагат през цялата година в магазините, зимата е техния сезон, вкусни са, полезни, но един голям на ден
– В чаша налейте гореща вода (200 мл) и сложете щипка канела или пръчка канела. Оставете за 30 мин да изстине. Във вече студената вода добавете 1 ч.л. мед. Половината напитка изпийте преди сън, другата половина – на сутринта. Канелата е подправка, която може да добавяте и в студения чай и в греяното вино.
– Изпивайте 1 чаша вода (250-300 мл) 30 мин преди хранене. Това намалява чувството за глад, ускорява метаболизма, спомага за по-добро храносмилане. Особено полезно е сутрин. Водата не трябва да е ледена, по-скоро леко топла
– Дъвчете. Дъвчете всяка хапка около 50 пъти. „Храната трябва да се пие. Напитките трябва да се дъвчат“ така казват древните будистки монаси и йогите.
– Не пропускайте закуска, обед, вечеря. Ако пропуснете някое от храненията при следващото хранене може да приемете повече храна. Опитайте се да се храните по едно и също време всеки ден
– Храна трябва да бъде и вкусна, и полезна и поднесена с желание, да радва и окото и сетивата. Ако любимите ви продукти не съответстват на това правило, позволявайте си от тях не повече от 1/10 от общото количество храна, което изяждате за един ден. Правилото 90/10 – 90% здравословна и балансирана храна, 10% – любимата храна
– Ако не можете да си представите живота си без сладко – заменете шоколада с черен, сладкишите със сушени плодове и сурови ядки. Как да намалим влечението към сладкото? 4 съвета, които може да ви помогнат
– Опитайте вашия обед да включва супа, а вечерята да бъде лека. Вечер нищо мазно, тестено сладко и никакво ядене 2 часа преди сън
– Проверявайте и се интересувайте какво съдържат продуктите, които включвате въ вашето меню. И как са съхранявани. Опитайте да включвате във вашето хранене ниско калорични и с ниско съдържание на въглехидрати продукти
– Активното движение е задължително. Никакво ядене пред телевизора или пред компютъра. По-добре правете упражнения, 10 мин леки упражнения и за разтягане са много по-полезни.
– Ако спазвате тези правила може да си направите малък подарък. Но нещо за хапване, а нещо, което ще ви се отрази добре – спа, сауна, масаж, планиран уикенд в планината или ски.

Да отслабнем без диети
Ако спазвате тези правила, ако ги превърнете в навици то може да отслабнете с ½ кг за седмица или с 1-2 кг за месец. Чудо нали! Главното без усилия, без диети.

Как да отслабнем без диети

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории