Последни Рецепти
Последни Статии

Плодовете през зимата

Добавено в Uncategorized

Добави към моето меню

Плодовете през зимата помагат да сме във форма и да отслабнем

Плодовете са вкусни и полезни. Те спомагат да се справим с преяждането, да намалим чувството за глад и спомагат за намаляване на теглото. Звучи добре, нали, да ядем повече плодове и да сме във форма. Това се дължи на голямото съдържание на вода и фибри. Плодовете са нискокалорични, което ги прави позлезни при диета.
През зимата също има много плодове – това са ябълки, круши, дюли, тиква, които могат да се съхраняват и през студените дни. В магазините има голямо разнообразие от цитрусови плодове. Затова и в най-студените дни може да избираме най-ефективните природни помощници в борбата с килограмите в повече и които ще ни накарат да се чувстваме и да изглеждаме в по-добра форма.

Кои са най-полезните плодове през зимата? плодовете, които подобравят храносмилането, ускоряват обмена на веществата, зареждат с енергия и увеличават силите на организма през зимата
Това са грейпфрут, ябълки, лимон, киви …

winter-fruits

Грейпфрут
Половин грейпфрут преди ядене ви гарантира стройна фигура.
Да, грейпфрутът може да ни помогне да намалим теглото си с около 5 кг за 3 месеца. И при това без ограничения в хранененто. Уникалността на този плод се състои в съдържанието на веществото нарингин – съдържас е в сърцевината на плода и може да ускори процеса на храносмилане и да стимулира обмена на веществата. В един грейпфрут се съдържат около 90% вода, само 6% захари и много витамини С, В, D, Р. Хубаво е да се яде и горчивата ципа в плода, която съдържа гликозиди, ефирно масло и пектин.
Включвайте във вашето меню и портокали (оранжевите плодове на слънцето), мандарини, помело.

Ябълка една ябълка на ден държи доктора далече и
Ябълките са богати ма фибри и пектин, които намаляват апетита. Трябва да се ядат заедно с кората, защото тя е източник на фибри.
Те са нискокалоричен плод – в една ябълка се съдържат около 87 ккал. За постигане на бавно, но стабилно отслабване е хубаво на ден да се изяждат 2-4 ябълки. През зимата може да приготвяте и печени ябълки (тези, които не са толкова красиви на вид, а и на вкус се промянат запечени във фурната, поръсени с малко канела, орехи и щипка захар, ако не са сладки)
Ябълките доставят на организма ни и много витамини С, Е, G, каротин, В1, В2, В6, РР, фолиева киселина и минерали. Според дитозилизите ябълката е най-полезния плод.

Обичате ли киви?
Приготвяте ли други рецепти с киви, освен плодова салата?
Знаете ли, че кивито е един превъзходен плод за тези които спазват диета, тъй като са бедни на калории и лесно смилаеми от организма.
Да, кивито – този екзотичен плод е много полезен плод за намаляване на теглото. Отличава се с високо съдържание на баластни вещества, намалява апетита и подобрява храносмилането. Кивото е богато и на витамини – само в един плод се съдържат 1,5 от ежеднвната норма от витамин С, както и витамини РР, Е, В1 и В2,, калий, желязо, калций, фосфор.
Кивито може да низ избави от усещането за тежест в стомаха. За да включим този полезен плод в борбата с килограмите в повече трябва да включваме в менюто си всеки ден около 2-4 кивита.

Лимон
– е ефективен помощник при естественотои постепенно намаляване на теглото. Органичните киселини, които се съдържат в лимона спомагат разграждането на мазнините, нормализират обмена на веществата, притъпяват чувството за глад и повишават тонуса на организъма.
Всичко това благодарение на високото съдържание на витамин С. Осве това лимонът е богат на витамин В, фосфор, калций. За да бъде полезен лимонът трябва да се яде и неговата кора. Лимоновата кора може да се слага в много от рецептите, които приготвяме. Чаша чай е много по-полезна и красива, ако добавим към нея кръгче лимон. Много полезна напитка се получава, ако смесим мед и лимон, една чаша от този ароматен чай може да направи деня ни по-усмихнат и да се пребори с първите симптмоми на настинката.

Яжте плодове през зимата. Те са много важни за нашето здраве. Приготвяйте си плодова салата, това е чудесен десерт.
Когато почувствате глад си хапнете вместо сладкиш или шоколад една ябълка, портокал, киви или няколко мандарини … Чувството за глад ще изчезне, калориите ще бъдат по-малко в сравнение със сладкишите, които са вредни за тънката талия.
Включвайте във вашето меню поне няколко плода, те ще ви помогнат в борбата с килофрамите в повече и скоро ще установите, че вашите дрехи са ви станали големи.

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории
  • Uncategorized