Диета с мляко : Готварски, кулинарни рецепти
Последни Рецепти
Последни Статии

Диета с мляко

Добавено в Диети

Добави към моето меню

Диета с мляко

Употребата на обезмаслено мляко сутрин подсилва чувтсвото за ситост след закуската, което намалява и количеството на приетата храна , съответно на калориите на обяд и вечер.
Чувството на засищане се обезпечава от белтъчините в млякото, лактозата (натуралната млечна захар), както и от усвояемостта на самото мляко.
Обезмасленото мляко дава не само чувтсвото за назсищане, но и доставя на човешкия организъм жизненонеобходими елементи като калций и витамин D.
За оптималното използване на предимствата на обезмасленото мляко е препоръчително да се пият 600 мл мляко всеки ден.

Примерна диета с мляко
сутрин
250 мл обезмаслено прясно мляко
1 кафе без захар и сметана

обед
250 гр салата – домати и краставици или зеле и моркови (без олио!)

следобедна закуска
1 кофичка обезмаслено кисело мляко

вечеря
1 кофичка обезмаслено кисело мляко
1 ябълка

Може и следния вариант на обед таратор, а на вечеря – салата.

Тази диета може да се спазва не повече от 5 дни.
Основното предимство е, че е лесна за изпълнение – достатъчно е да се заредите с обезмаслено кисело мляко (0,1% масленост) и прясно мляко.

Какво обезмаслено мляко да избера?
кисело мляко – Родопея 0,1, Верея 0,1 и Верея Калций 0,1;
прясно обезмаслено мляко – Елена 0,1, MyDay – Фитнес 0,1.

Add to Facebook icon Add to Twitter icon Add to del.icio.us icon Add to Google Bookmarks icon Add to Svejo.net icon
Категории